Fredag

Då var det fredag, första detta året.
Idag vaknade jag hos Jonas efter ungefär 10 timmars sömn, helt underbart! Efter frukost och sånt kom pappa och hämtade mig. Klockan tolv stack jag över till min granne för att få lite insperation till mitt skolarbete. Efter lite tips och massa prat gick jag hem och ändrade mina uppgifter. Tre av fyra blev ändrade och detta gjorde att jag blev mer nöjd :)
Dock har jag en uppgift kvar som jag inte ens har hunnit börja på, får se när det sker. Men min data är nog utarbetad nu efter allt jobb.
Nu rullade bilen in på gården och det betyder att det snart är dags för smörgåstårta! ♥



Kommentarer
Postat av: världens bästa storasyster

JAG VILL OXÅ HAAAAAAAAA!

2012-01-08 @ 19:20:15
URL: http://eisblume.blogg.se/
Postat av: lisa

Braa blogg!! Har lagt till den i min mapp "favorit bloggar" nu :) Följ min blogg dagligen också :D

2012-01-27 @ 11:17:21
URL: http://www.nattstad.se/lisakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: