Torsdagsmys

Tar ut myset en dag i förskott!

Har precis ätit kinamat med min pojkvän och snart blir det vattenmelon. Fatta vad snäll jag var som köpte en 6-pack med coca till honom nyss! Är hemma själv hos Jonas men snart kommer de andra hem efter en dag i Ullared, och Monia har varit i skolan och hos deras farmor.

Förövrigt har dagen varit bra, dock förstår jag inte hur jag kunde få minuspoäng av min lärare för att jag skrev till lite extra på en fråga på provet förra veckan, jag skrev ju allt som man skulle plus lite till. Det kan fan inte bli minus.. Aja, skit samma får snacka med honom om jag inte blir nöjd med mitt slutbetyg. Det är ju sista året nu, måste vara nöjd med mina betyg. Än så länge är jag, och jag hoppas att jag förblir det!

Nu ska jag hjälpa Jonas att tömma diskmaskinen, så vi hörs i helgen! Då blir det att fira Markus som fyllde 18 år igår!


Äkta kärlek! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: