Rättskunskap

Helgen över och skola igen. Ny vecka och denna veckan började riktigt bra, förutom att jag fortfarande känner mig lite febrig och förkyld..

Vi har precis slutat vår lektion i rättskunskap, vi kollade på film hela lektionen. Sånt är skönt! Nu ska jag börja markera mina anteckningar till provet vi har nästa vecka innan den sista lektionen för idag som är matte. Efter skolan ska jag och mamma handla lite och även shoppa lite kläder förhoppningsvis.

Även fast vädret är rätt så bra idag så känns det som hösten verkligen smyger på, det är ju både mysigt och lite sorgligt faktiskt. Fast det kommer bli kallare så ser jag framemot att börja ta på mig mössa och vantar innan man går ut till de gulfärgade löven som ligger på marken, och även alla mysiga höstkvällar så man sitter med en kopp te i famnen och bara rår om sig själv.

Nej, nu får jag sluta drömma och börja arbeta istället!

Förresten, färgade håret igår. Samma vanliga mörkbruna som vanligt, trivs i den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: