Min gulliga mormor

Efter allt pluggande och matteräknande gick jag och mamma på HM och Lindex, köpte en mascara och lite duschkrämer, hade kupong på Niveaprodukter nämligen. Efter det blev det ÖB och Willys, jag övningskörde även hem och lite i stan.

Nu har jag precis kommit hem och här hemma väntade ett kort från min gulliga mormor! Hon var iväg med Fanny och Tobias i helgen och besökte hennes kusin i Södertälje. Jag blir alltid så glad när min mormor skickar kort. Hon skickar alla födelsedagar, namnsdagar och även när hon rest. Sist när jag och Jonas var i Göteborg skickade vi till henne och Jonas mormor, de blev som barn på julafton. Jag är glad att man ska göra någon så glad för så lite egentligen!

NU - MAT!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: