Jag lever!

Jag lovar!

Det är bara så mycket för tillfället, massa läxor i skolan och imorgon har vi prov i internationell ekonomi. Vi har även börjat med vårt UF-företag, det kommer jag spendera den mesta tiden på i veckorna framöver! Jobbigt läge men så är det när man går en stud-linje som alla kallar den. Provet imorgon är på 32 sidor och jag tror att jag ska få spader på det! Jag har pluggat nu några dagar i sträck och ikväll tar jag lite ledig från det. Det jag kan kommer jag svara på och det jag inte kan försöker jag dra någon slutsats om. 2000 års historisk ekonomi kan ju inte vara så svårt som det verkar. Eller? :)

Igår böt jag förresten mitt individuella val, det vill säga att jag böt från Engelska C till Aktiekunskap. Tror att jag kommer få det både roligare och ha mer kunskap efter gymnasiet med mitt val!

I helgen blir det jobb och avkoppling. Ska sortera alla lådor på mitt rum och försöka fixa i garderoben också, för sen på söndag ska jag till IKEA och köpa förvaringslådor m.m.

Nu: mys med min underbara pojkvän! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: