En snurrig dag...

Denna dagen har varit dålig från början till slut, går snart och lägger mig för snart orkar jag inte mer kaos...

Allt i mitt liv händer på en och samma gång, och jag är inte den personen som kan ta in allt på en gång heller. Det blir kaos, och om något är kaos blir ofta det andra också det. Jag är både ledsen och arg, men egentligen bara på mig själv. Jag beter mig inte normalt och allt irriterar mig eller får mig att bli arg. Mina tankar är helt toma och jag gråter och gråter, får bara hoppas att detta snart slutar och allt blir som vanligt. Jag har ingen annan än mig själv att skylla och därför måste jag skärpa mig!

Om ni vill nå mig finns jag i min säng och kramar min kudde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: