Tar det lugnt en sekund

För en gångs skull på länge kan jag ta det riktigt lugnt, visserligen är jag lite stressad, men jag orkar inte redan börja plugga till naturkunskapprovet. Har precis tagit en låååångdusch, härligt! Förövrigt är jag helt klar med svenskan, fick mvg. Jag har bara en punkt kvar att skriva om i ekonomin, den får jag fixa i skolan för jag kan inte läsa källan här hemma utan bara på skolans datorer. Fail, haha!
Sen är det ju alla dessa prov också, men det tar jag itu med i helgen och fram tills dess. Ikväll ska jag åka till Jonas och passa på att njuta lite extra för det är första kvällen denna veckan jag inte behöver plugga under tiden jag är med honom!
Nu ska jag bara koppla av och samla lite ny energi! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: