Fredagsmys

Då var det fredag igen, och min blogg är ju inte direkt uppdaterad. Men men jag ska ta veckan snabbt. I helgen körde jag och Jonas till Blekinge, till hans mormor och sen till hans kusiner. Där hade vi en massa kul, shoppade och badade. Åkte hem på tisdag och på kvällen gick jag och fick massage. Härligt!

I onsdags började min praktik på dagiset, förskolan, Tomeliten i Tommarp. Detta var tredje dagen idag och jag trivs jättebra! Alla barnen är jättesöta och hur roliga som helst. I onsdags var vi i Ystad på Max och käkade hamburgare, barnen var så glada för att de skulle få åka tåg och buss. Så nu "åker de buss" varje dag med cyklarna på förskolan.

Igår hade mamma o pappa bjudit alla tre döttrar plus respektive på middag, så det blev älg. Mums var det och mätta blev vi. Trevligt att träffa Jennys nya kille Martin. Han verkade vara en bra kille, så hoppas på det!

Ikväll ska jag bege mig till Ystad för lite fredagsmys med mina fina tjejer! Det blir mat hos Angelica, ingen aning om vad. Till efterrätt blir det chokladpannacotta som jag gjorde igår. Hoppas de blev bra! Kvällen kommer dock inte bli så lång för min del, ska upp och jobba imorgon och på söndag. Röda dagar! Mums med pengar! Hehe :)

Nej, nu får jag gå och fixa till mig lite för kvällen!



Kommentarer
Postat av: Världens bästa storasyster

Han är bäst. That´s it.

2011-12-05 @ 19:20:45
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: