Tiger

Idag är det tisdag, det betyder att jag slutar tidigt och jajamen idag kom jag hem redan kvart i ett. Sen dess har jag bakat, var på riktigt bakhumör idag. Just nu är mitt lilla bakverk i ugnen och förhoppningsvis kommer det bli en jättegod tigerkaka, men vet inte hur det blir för jag har aldrig bakat tigerkaka förut ^^

Istället för att ta ströbröd i formen hällde jag i kokos, hoppas det blir bra!

Ikväll blir det jobb, efter det ska jag bara njuta och plugga lite på redovisningen imorgon. Fan vad skönt att nästan allt i skolan är över nu!


Mums, eller?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mums, tigerkaka beställd till min fest - ok :)

2011-05-25 @ 21:26:32
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: