Ny vecka

Just nu lyssnar jag på "om sanningen ska fram", rätt okej låt. Blev tipsad av Irma, hon gick runt hela förra veckan och sjöng på den. För övrigt är allt bra, tror jag, känner mig delad på mitten. Precis som att jag inte vet vad jag ska göra, svåra beslut att ta och det känns som jag bara svarar för andras bästa utan att tänka på mig själv. Dock fick jag ett stort leende idag på företagsekonomin när jag hade fått alla rätt på provet i fredags!

Det är tur att jag jobbade flitigt förra veckan med både psykologi, tyska och svenska. Dock har jag mycket denna vecka med, men skönt att lite är över. Ska läsa lite i min bok sen, för att ta det lite lugnt.


Idag på tyskan översatte vi ett recept på chokladbullar, mums :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: