Nationella prov

Helvete vad trött jag är!

Idag hade jag nationella i matte B, förhoppningsvis gick det bra men det går vi se senare. Om jag får godkänt på det så behöver jag inte ha mer matte detta läsåret mer. Det betyder sovmorgon på måndagar och torsdagar! Jippie! Jag hoppas ju dock på minst vg på provet, men vi får se hur det gick.

Jag har precis skrivit klart alla frågor i religionen, läst ut min svenskbok och läst igenom mitt arbete i småföretagande. Jag är alltså trött i mitt huvud, så nu ska jag vila resten av dagen. Känns som jag förtjänar det!

Ikväll kommer min prins hit och räddar mig från alla läxor, dock skulle han någonstans med pappa, men då kan jag sova en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: