Stress

Av sex dagar i streck har jag jobbat fem. Mysigt att hinna med skolan också, tur att allt det är slut, men jag har fortfarande körkort och annat kvar innan lovet. Jag känner mig stressad och i helgen blir det ingen vila, jag kommer dö! Alla studenter, konfirmationer och födelsedagsbarn ska firas. Ikväll ska jag i alla fall ta det lugnt, jag har precis duschat och om en timme är det desperate housewivies på tv, gött!

Idag hade vi utflyck, alla tvåor och ettor, lönt det var. Helt onödigt, vi svettades ihjäl och sen svettades vi lite till. Tur vi kom hem tidigare än vi väntas oss. Jag övningskörde från Ystad och hem, gick jättebra. Imorgon ska jag öviningsköra på skolan, hoppas det också går bra!


Bilden har inget med texten att göra, men har ni sett mina söta systrar. Detta fotot är från en tidning som mormor hade klippt ut, de är typ skitsmå och ett par riktiga skitungar!
Fanny är den lilla skitsöta svartklädda ungen som sitter och ser sur ut, och Jenny är den som sitter bredvid och ser riktigt förvirrad ut!
Älskar er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: