Sommarlov

Alla vet att det är sommarlov, och det är därför jag inte uppdaterar på mycket, eller rättare sagt inget alls. På senaste har det hänt rätt mycket. Jonas har brännskadat sig på högerarm och jag har trillat i trappan. Så jag har ett 1 dm blåmärke! Jonas har bandage och kommer ha det några veckor till.

Förutom alla skador så jobbar jag en del med, inte alla dagar men nästan. Det har faktiskt blivit mer nu på slutet, det är riktigt härligt!

Imorgon är det augusti och sen börjar jag övningsköra igen efter en månads uppehåll på skolan. Får hoppas att jag inte glömt något, men det tror jag verkligen inte :)

 
Igår spenderades min kväll med dessa töser! Efterlängtat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: