Ledighet!

Oj, här händer det inte mycket. Men jag skäms inte över det, för det är ju sommarlov!

Jag jobbar dock inte så mycket som jag skulle vilja göra, denna veckan ska jag jobba på tisdagkväll två timmar, onsdagmorgon och söndageftermiddag. Resten av tiden spenderar jag mest med min pojkvän som klarade körkortet förra onsdagen, så de blir mycket åkande. Dock ska han jobba nu två veckor i sträck så jag får ta mig runt med moppen eller epan, måste få igång båda i alla fall.

Idag är jag ledig som sagt, så idag ska jag till tandläkaren och efter det ska jag göra halkan. Spännande! Jag får hoppas att det går bra.

Just det, igår kom min storasyster Jenny hem. Skönt att ha henne hemma ett tag nu, så blir nog mycket tid med henne innan hon ska åka iväg hem igen.

Förresten jag har glömt att berätta om min hemska dag häromdagen. Jag fick en trävägg äver mig! i skulle sätta upp en friggebo i Hagestad, så jag skulle hålla en kortsida på plats medan Jonas och pappa hämtade en av långsidorna, tror ni inte att vinden tar tag i hela väggen och plötsligt ligger jag mellan väggen och en mur. Hade nämligen en liten mur bakom mig, så jag fastnade med benet där, mums så skönt! Har gått och haltat nu sen i fredags när det hände... Haha, förra året var det foten jag stukade i början av sommarlovet och nu detta, vad händer nästa år tro? :)


Nu ska jag äta frukost, dock inte sånhär.. Hade varit gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: