Gårdagen

Just nu sitter jag i skolan och kollar igenom lite bloggar och facebook, underbart att vara i skolan en timme innan man börjar, eller ungefär en timme och 40 minuter. Hehe, men jag var så snäll och åkte med min pojkvän på bussen så han kom till skolan i tid.

Att gå upp i morse var ingen höjdare, ont i hela kroppen efter gårdagen. Var igång hela dagen, både på gott och ont. Först åkte jag, Jonas och hans lillasyster in till Simrishamn för att simma, eller ja jag simmade och de badade. Det blev ungefär en kilometer, rätt nöjd med det. Efter det åkte vi hem till Jonas och så klart, klumpig som jag är, halkar jag i trappan och åker kana på gumpen ner för hela trappen. Aj som satan vad ont det gjorde! Efter lite svordommar och lite tårar i ögonen packade vi ihop våra saker och åkte till Jonas mamma. Där blev det julbak hela dagen, från elva till lite efter fyra. Vi bakade lussekatter, pepparkakor, knäck, chokladkola och nougat. Mumsigt värre :)

På kvällen åkte vi hem till mig, där blev det massa mys framför tvn efter en lång dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: