Alltid så..

Varför är det alltid så att när man mår som sämst och är som deppigast och tror att inget kan bli värre så blir det det? Alltis när jag mår dåligt trampar alla ner på mig, det räcker bara med en kommentar eller en ful min, jag blir ledsen endå.

I dessa fall brukar jag bara lägga ner mig på soffan och bara tänka. Tänka på allt som gått fel, på allt som hänt. Denna gång tror jag inte det blir så lätt, för denna gång var det en chock för mig. Snart ska jag i alla fall ta det lugnt, hoppas jag kommer på bättre tankar så. Förhoppningsvis kommer min pojkvän förstå och mysa lite extra med mig ikväll. Men min hjärna kommer aldrig sluta tjata om detta..


Kommentarer
Postat av: Clarac

Det är så synd att man aldrig glömmer negativ kritik, men positiv kritik går hyffsat fort ut ifrån vårt huvud...

2012-01-27 @ 10:43:30
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: