Kort dag

Visst är det härligt när man slutar otroligt tidigt, när man egentligen skulle sluta fyra. Jag slutade halv tio, tjugo i tio kanske det var. Detta på grund av nationellt prov i svenska B, vi fick möjlighet att skriva vår uppsats i fem timmar, alltså till ett, men jag gick efter en och en halv timme. Kändes inte bra att lämna in så tidigt, men jag var nöjd med min uppsats och det är ju det som räknas. Jag hade sånt flyt på pennan, så det var nog därför jag blev klar så snabbt.

Jag kom hem vid elva och då var det tid att börja packa till Stockholm och städa lite (mycket lite) på mitt rum. På söndag åker vi och det ska bli så jävla skönt! Jag har även hjälpt mamma med att plocka fram utemöblerna i Hagestad till våra gäster. Fullbokat i påsk ;)

Om ungefär tre timmar kommer min pojke hit, då ska vi laga kycklingtaco och titta på tisdagens och onsdagens avsnitt av bigbrother! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: