Jag är hemma!

Jag har återvänt till Skåneland!

Efter en riktigt mysig och härlig "minisemester" är jag hemma igen. Känns tråkigt men skönt på samma gång, saknar Stockholm men skönt att vardagen är som vanligt igen. Resten av lovet kommer jag att vara på jobbet, i princip hela dagar. Imorgon ska jag på teori, så slutar två då. Annars blir det jobb till sju från typ halv åtta eller halv nio på morgonen. Kommer bli kämpigt, men jag ska klara det!

Just det! Igår köpte jag fyra böcker på Åhléns. Ta fyra betala för tre. Jag köpte fyra böcker skrivna av Katarina von Bredow, älskar hennes böcker! Dock ungdomsböcker, men så bra! De var billiga med, totalt pris blev 117 kronor. Jag som aldrigt i mitt liv varit en läslus (förutom när det gäller Katarinas böcker) har läst nästan en hel bok idag, är på sida 200 av 280. Ska sätta mig och läsa resten av boken nu innan jag somnar och drömmer om alla pengar som jag kommer tjäna i påsk!

Nu: "Som jag vill vara" - Katarina von Bredow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: