A-Ö

Hittade denna roliga listan på Jennys blogg. Tänkte jag skulle göra samma sak :)

Alkohol: Inte allt för ofta, men gott är det. 
Allergi: Ingen. Har varit laktos.
Armhävningar: Kan inte. Har aldrig kunnat. Kommer aldrig göra de heller.
Blyg: Då och då.
Beroende av: Vännerna, Jonas ;*
Betyg: Är nöjd!
Blir glad av att: Umgås med mina vänner och pojkvän.
Bor: I Sveriges minsta håla.
Dagbok: Nej. Skriver av mig på bloggen.
Djur: Katter, hund, kaniner.
Drömmar: Många drömmar har jag allt ;)
Dåliga sidor: Envis, riktigt envis.
Ekonomi: Räcker och blir över :)
Familj: Mamma, pappa, två systrar.
Favoritdryck: Vatten.
Festar: Mindre än innan.
Flyttat: Zero.
Fobi: Ensamhet.
Foto: Jag har en kamera ;)
Född: 1993.
Gillar: Det som gör mig glad och nöjd med livet.
Graviditet: Inte än.
Gråter: Alltid någon gång.
Gör dagligen: Vaknar, äter, sover.
Hatar: När det inte blir som man har tänkt sig.
Hypokondriker: Nej.
Imponeras av: Det mesta.
Intressen: Vänner, gå promenader.
Jobb: Ica i Borrby.
Kaffe: Med mjölk.
Kamera: En vanlig digitalkamera som jag fick när jag konfirmerade mig.
Kläder: De mesta.
Kompisar: Har förstått på senare tid vilka som är riktiga och inte.
Länder jag besökt: Tyskland, Danmark, Ungern, Grekland, Schweiz.
Längd: 169,3 cm.
Mobil: Sony Ericsson W595, svart och röd.
Motto: Hakuna Matata.
Musik: Spotify.
Musikalisk: Har kunnat sjunga. Inte nu.
Märkeskläder: Adidas.
Naglar: Korta.
Politik: Orkar inte bry mig än.
Rakning: Ja.
Rädslor: Att bli ensam.
Saknar: Mina vänner och pojkvän när jag inte träffar dem.
Samlar: Minnen.
Sjukdomar: Frisk.
Ska göras: Titta film, sen sova.
Smeknamn: Albert ;)
Sol: Gillas!
Sover: I en hästen-säng.
Talang: Ingen så.
Telefonbok: Mobilen.
Tränar fysiskt: Promenader.
Tränar psykiskt: Borde bättras.
Utbildning: Går gymnasiet nu. Samhälle - Ekonomi.
Vikt: För mycket.
Äcklas av: Lite allt möjligt.
Äter: De mesta.
Önskar: Att leva ett långt och lyckligt liv med de jag håller närmast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: