Fredagsmys

Oj då! Lite död blogg kanske. Så blir det är man har mycket i skolan och även utanför skolan. Jag och Jonas passar huset i Tågarp för hans mamma och Seth är på Rhodos. De kommer hem imorgon, så då slipper vi att laga all mat och handla och sånt!

Här är det förresten fredagsmys på hög nivå! Jag sitter vid min dator och Jonas vid sin. Haha. Vi får skärpa oss och plocka fram allt godis och chips som vi köpt till ikväll och sätta våra rumpor i soffan!
Imorgon ska jag köra Jenny till Bennys och Helens bröllop. Kanske stannar och kollar in bröllopet, kanske inte. Får se helt enkelt hur det går med mina skolarbeten under dagen. Förhoppningsvis kommer jag igång med ekonomin imorgon. Svenskan skickade jag in till min lärare nyss, så nu är det bara att vänta på vad han tycker sen ska man eventuellt ändra allt igen. Kommer även vara taxi till Jenny från bröllopet, på natten! Mys! Haha, får hoppas att det går bra. Gillar inte att köra i mörker men ska ta Jonas med mig så det ska nog gå bra.
Förresten, om jag inte hör av mig så är det för jag har tre inlämningar, en redovisning och tre prov på mig att plugga till under dessa veckor som är kvar innan praktiken. Den kommer vara efterlängtad!
Nu ska jag gå och ta fram allt gott gott, hörs! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: