Ett hjärta mindre..

För tillfället, så länge som du vill, så kommer du inte ha tid för mig. Du kommer glömma mig mer och mer för varje sekund som går. Tänk på hur livet var innan, när det var du och jag. Sen träffade vi kärleken och vi gled ifrån varandra. Trots detta lovade vi varandra att aldrig glämma varandra, men för tillfället har du gjort det. Du har hittat andra att umgås med och dela glädje, att samla energi med och ge kärlek. Innan var det du och jag som laddade energi och värme hos varandra, men nu har du glömt mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Saker händer för en anledning"

sant eller falskt? det är frågan !

Solen kommer lysa på dig igen, när du minst anar det.



take care

2011-10-27 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: