Hejdå sommar, hej höst!

Nu kan man verkligen säga att sommaren är över. Eller ja nästan, solen tittar ju fram lite. Skolan började för en del idag, men tur som jag har så har jag en vecka sommarlov till! Under de dagarna ska jag ta det lugnt, fylla år, fira min födelsedag två gånger och plugga till körkortet.

I helgen var jag och min älskling på västkusten, närmare bestämt i Borås, Göteborg och Ullared. Firade Jenny med hennes kompisar från buggningen som hon går på. Vi var på Liseberg i söndags och sen påväg hem i måndags passade vi på att shoppa på Ullared. Hittade en del, handlade för 3000 kronor. Bland annat en vinterjacka, tre par byxor, lite presenter till mina vänner osm fyllt eller ska fylla år.

Nu ska jag äta och sen åka ner till Hagestad och städa inför min födelsedag!


Snart springer denna busungen runt helt själv, gudmor tjatar och tjatar med att gå istället för att krypa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: