Längesen sist

Obs, bloggen var det ja. Ojdå. Ledsen, men en paus då och då behövs. Idag behöver jag dock skriva av mig lite, så det blir perfekt!

Vad som hänt sen sist är att jag har blivit gudmor/fadder till lilla söta Alice, hur underbart som helst! ♥


SOLSTRÅLE!

Dagens har mest bestått av illamående och bråk nu på eftermiddagen. Måste verkligen lära mig ett och annat. Vill ju inget annat än att allt ska vara bra. Imorgon är det prov i språkhistoria, segt. Naturkunskapsprov på onsdag. Prov prov prov, men snart lov som tur e! Jobb imorgon med, tur man fick sin lön idag så man vet vad man kämpar för.


Till min finaste ängel:
Utan dig hade mitt liv varit skit rent ut sagt! För tiden med dig är helt underbar, den har alltid varit det med. Visst vi bråkar då och då, men vilka gör inte det. Det har varit tillfällen då jag bara har velat spola tillbaka tiden, men vi har klarat oss ändå. Tack för att du finns! ♥

 


KÄRLEK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: