My new love!

Oj, det var ett tag sen jag bloggade.. Aja, i mitt liv händer det inte så mycket för tillfället, som sagt är det rätt ointressant ;)

Just nu sitter jag i skolan, börjar inte förran tio men jag ska ha körlektion om 40 minuter. Hoppas det går bra, ska backa och parkera tror jag :)

Igår gick jag med mina underbara vänner och tog en fika på Snuggles, mycket bättre än att ha företagsekonomi. Läraren var sjuk och har varit det hela veckan. Riktigt skönt har det varit och vi har slutat mycket tidigare än vi brukar göra två dagar i rad! :D

Igår beställde jag även en ny mobil, Xperia arc. Kärlek asså! Tror att hon sa att den skulle komma inom en vecka, eller om det bara var amonnemanget. Men det löser sig :)



Nu ska jag skriva lite religion innan jag sticker ner till körskolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: