Jobb, plugg och massa sålda strumpor!

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen!
Idag har jag jobbat min vanliga lördag, tur det bara är varannan. Sålde en strumpa på jobbet till Sara, la även en broschyr och skrev en lapp om företaget så de jag jobbar med kan ha möjlighet att köpa våra strumpor. Efter jobbet körde jag hem och började skriva på ekonomin. Blev klar, såååå skönt! Efter det drog jag till grannen, för att få lite råd om marknadsföring med vårt företag. Hon är vår rådgivare. Efter det ringde jag Nina och berättade alla tips jag fick, så jag inte skulle glömma dem. Jag räknade även lite matte och mitt huvud är som en ballong känns det som. Det blir inte mer plugg för min del idag. Om tio minuter slutar Jonas, ska nog köra till honom och lördagsmysa lite.
Igår sålde jag sex stycken strumpor! Så härligt att redan vara igång med försäljningen.
Light Sport Vit
No Show Circulation Vit
Compression Svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: