Vi saknar en ängel, men du finns föralltid i våra hjärtan! ♥

Efter fyra-tiden idag somnade min gamla dagmamma in. Hon hade cancer. Jag visste att hon inte hade mycket tid kvar, men jag kan fortfarande inte förstå det. Livet är så orättvist! Hon var lika gammal som min pappa, 56 år! Det är ingen ålder.

Tänk bara, jag var hos henne nästan varje dag under mina barndomsår. En gång när pappa glömde hämta mig så ville hon inte ringa ifall att något hade hänt. Hon tog hand om mig som att inget hade hänt. Som tur var hade inget hänt, men det är nog inte många som gör så.

Hon var och handlade på jobbet för några månader sedan. Efter alla cellgifter hade hon helt ändrat form. Jag vill minnas min dagmamma som hon var när jag var liten och frisk!

Hon tröstade mig när jag behövde det, hon tog hand om mig. Varför händer detta mot de bästa?

Vi saknar en ängel, men du finns föralltid i våra hjärtan! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

<3<3<3

Ja, så förvånad pappa var när vi kom hem utan dig o jag fick köra upp o hämta. Puss

2011-01-31 @ 21:40:50
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: