Huvudvärk

Idag var det en kort skoldag. Jag gillar verkligen fredagar. Jonas slutade med tidigt idag så vi tog tåget till Simrishamn klockan tolv från Ystad. Efter det lämnade jag in mina glasögon som jag valt ut. Glasen hade inte kommit idag. Hoppas de kommer på måndag. Efter det stannade vi till på Mårtens och åt lunch, gick lite i affärerna och till slut gick vi upp till Korsavad, där Fanny jobbar.

Undertiden som jag försökte hitta Fanny hittade jag min gamla favoritlärare! Lotta Boklund! Fick en superkram och vi pratade en massa. Sen ringde Fanny upp mig, så hon gick dit vi var och sen följde vi med henne i och med att vi inte hittar på skolan. Jag träffade även mina andra gamla lärare, som Gunilla, Malin och Maria. Träffade även Alice, hon blev överlycklig när jag sa jag var på skolan :)

Efter det gick vi till Volvo och köpte en ny halvljuslampa till Fannys bil, som Jonas hjälpte henne byta undertiden jag vattnade Pias blommor. Hon är bortrest nämligen, och är Fannys granne. Sen blev det tee och druvor innan vi stack till Pernilla, Daniel och Alice.

Jag kom hem vid sju. Sen dess har jag ätit, pluggat lite företagsekonomi och tagit det lugnt. Har kännt av huvudvärk hela dagen. Så nu får jag ta en tablett. Imorgon blir det jobb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: