Malmö med en toppentjej!

Igår efter skolan åkte jag och Rebecka till Malmö. Hon skulle hitta skor och jag skulle egentligen inte köpa något. Fast det blev två julklappar, det var posivit! På vägen hem missade vi precis bussen i Ystad, helvete! Nästa skulle inte gå förran en och en halv timme senare. Så pappsen var söt och hämtade oss. Vi lämnade av Rebecka i Glemmingebro hos Linus, sen körde vi hem. Skulle egentligen till Jonas, men det snöade rätt så regält så villa inte att pappa skulle köra. Efter hela äventyret blev det lite plugg och sen duschen, resten av kvällen var det bara jag och min kära tv som var på topp. Päronen somnade fort.

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Gick upp för tio minuter sen, låg kvar och smsade med Jenny. Tänk att snart åker jag och Jonas upp dit! Om två veckor är vi där :)

Nej, nu får jag gör min i ordning. Ska till Jonas om en timme. Blir där till imorgon. Fan vad jag ska mula honom!


Kommentarer
Postat av: Jenny

japp, ni e så välkomna :)

2010-11-28 @ 17:29:33
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: