Minigolf

Än så länge ser detta ut att bli en ledig dag för min del. Jag har både hunnit med att spela minigolf med Fanny och duschat. Jag vann minigolfen, 64 poäng och Fanny 77 poäng. Jag har hunnit med en massa annat med, som packat lite till ikväll. Jag ska till Jonas. Vi kanske ska bada i deras pool, om nu det är tillräckligt varmt för min del. Jag är ju från och med i söndags kallad badkruka av Jonas. Bara för att jag inte riktigt ville bada i havet riktigt än. Jag försökte i alla fall doppa mig, gick inte så bra. Halva mig fick duga. Nej, nu ska jag sätta mig och ta det riktigt lugnt. Vem vet när jag är ledig nästa gång? Eller just det, söndag. Hehe :) Då blir det tosselilla med Nina, Irma och Angelica. Ska bli megasuperjätteskoj! :D ♥

puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: