Hemma igen

Igår kom jag hem efter en trevlig helg i Vimmerby :) Orkade inte skriva då, så det får bli ett inlägg nu.

I fredags åkte jag och Angelica till Brösarp med bussen, där blev vi hämtade av Fanny. Åkte vidare till Vimmerby. Var framme vid sex-tiden tror jag. Då beställde vi mat och kollade film. Lördagen var vi på Astrid Lindgrens värld hela dagen. Det var riktigt mysigt! Ska försöka få några bilder av Fanny sen. Igår körde vi hem vis två, var hemma vid halv sju. Efter det packade jag upp sen kom Jonas. I natt sov vi i Hagestad. Tog bussen därifrån i morse. Mysigt! :*

Idag har det varit skola. Trött i hela huvudet. Trodde hela min värld skulle gå under, pga att jag inte egentligen kan fortsätta jobba på tisdagar, men det löste sig. Tack vare mina snälla päron.

Nu blir det tv hela långa kvällen!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: