En "vanlig" måndag (:

Jaha, gårdagen var mycket trevlig (:

Först jobb, till ungefär två. Sen stack jag till Tågarp, bytte julklappar med älskling & Pontus :D
Tack för de ! (:
Efter ett tag kom Isabell, trevligt (: Vi spelade tvspel, som jag ÄGDE alla på (om jag får bestämma) xD
Sen åkte vi till Gärsnäs, där hände faktiskt rätt mycket. Bud på att flytta dit ? xD
En sammanfattning vad som hände:
- Handla snacks
- Hämta Sara på stationen
- Köpa trisslott, VANN 75KR ! ;D
- Hem till Rebecka
- Förfest-spelet
- Sen hem (;

När jag hade kommit hem så blev de sängen nästan direkt xD

& detta var min "vanliga" måndag (:
Oj, det var den sista för detta året xD

puss&kram

Jonas Olsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: